چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

مشاوره انتخاب رشته مشهد

۵ بازديد
سلام خدمت تمام داوطلبان عزیز کنکور 1402 که امروز قصد انتخاب رشته کنکور دارند. مرکز مشاوره برنا به عنوان یکی از بهترین مراکز مشاوره تحصیلی و مشاوره انتخاب رشته کنکور مشهد این افتخار را دارد تا مطابق ایام گذشته امسال نیز خدمات مشاوره انتخاب رشته را برای شما عزیزان ارائه دهد. شاید انتخاب مشاوره انتخاب رشته اهمیت بیشتری از خود کنکور داشته باشد، پس تا پایان همراه ما باشید.
 
نیاز به مشاوره انتخاب رشته کنکور
نتیجه سالها تلاش و پیگیری دانش آموزان در سال آخر تحصیل با برگزاری کنکور مشخص می گردد. امروز کنکور برگزار شده است و دیگر نتیجه آن قابل تغییر نمی باشد اما تنها موضوع در دسترس دانش آموزان که آخرین و اصلی ترین گام آنها برای موفقیت می باشد، بحث انتخاب رشته است.
 
هر گونه اشتباه سهوی و ساده در آن موجب پشیمانی های بسیاری در آینده خواهد شد و چه بسا سرنوشت ایشان و زحمات 12 ساله تحصیلی و کلیه هزینه هایی که خانواده برای ایشان صرف نموده اند به یکباره تحت تاثیر گرفته و آنچه که نباید اتفاق بیافتد. از این رو اهمیت یک انتخاب رشته صحیح و اصولی بر کسی پوشیده نخواهد بود و لذا نیاز به یک مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری جهت به حداقل رساندن خطا و انتخاب بهترین ها امری غیر قابل انکار است.